torsdag 9. mars 2017

Nettpartner

Tirs: Jeg ble plassert sammen med en lærling som hete Malin Titlestad og vi skulle til Hustad for å montere en avledertravers. Det var mye dødtid for meg og lærlingen siden to andre montører var oppe i stolpen og monterte.Vi stod for det meste og fulgte med hva de gjor. Det var ganske lærerik, men for kjedelig etter min smak. Hele dagen ble bruk for å montere en avledertravers.

Ons: Idag så ble jeg med en annen lærling med navn Haakon og vi dro ut til batnfjord for å legge ut noen jordingsspyd. Vi brukte maks 1t for å legge ut 8 jordingsspyd, mens resten av dagen ble brukt til å drive dank...
Tors: Denne dagen hadde vi aboslutt ingenting å gjøre så vi var 5-6 timer på lageret og pauserommet, men så ble jeg med en som heter Lasse ut til Skåla for å egentlig bare gå tur..
Fre: Idag så skulle vi faktisk gjøre noe, Vi skulle bytte ut en trafo i Batnfjord. Ble uansett bare mye dødtid for oss fleste. Stod for det meste å så på at de jobbet. Når dagen nærmet seg slutt så fikk jeg lov til å klatre opp i en stolpe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar